Blogger-Blogger Femes

Tuesday, December 6, 2011

Enot Retak Lutut Akibat Tergelincir???

Views
Helo…helo…wazzup…wazzup…cehhh..Kak Nam tibe2 nak buat macam Mila Af plak kan. Ala…lagi pun ape salah nye ya tak? memang sekarang  ni pun ramai yang suke tiru gaya artis kegemaran diorang. Tapi artis kegemaran Kak Nam dah tentu lah Scha Alyahya…hehehehehe… Muke Kak Nam pun ade mirip2 die kn… Sorry Kak Nam terover berangan plak.  Korang sume ape kabar? Kak Nam harap sume nye sihat ok..Sekarang kan musin demam dan hujan so korang jaga kesihatan korang takut nanti korang sakit plak.

Cakap pasal kesihatan ni kan Kak Nam nak kongsi gosip ckitlah. Kak Nam dengar cerita ade berlaku  satu kemalangan  dalam program Maharaja Lawak Mega (MLM). Pada minggu kelima ni plak, Kak Nam dapat taw pelawak wanita Alliza Abdullah atau Enot telah tergelincir dan terjatuh. Mungkin ramai yang dah taw pasal ni kan tapi tak ape Kak Nam just nak kongsi. Pada malam persembahan hari tu,Enot sepatutnye  beraksi mendukung Didie Alias di atas pentas. Bile die dukung Didie tibe2 die tak dapat nak imbangkan badan lalu mengalami keretan lutut. Itu ape yang Kak Nam taw lah kan…

Enot dimasukkan di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM),Cheras sabtu lalu. Die juga akan menjalani rawatan sepenuhnye termasuk fisioterapi. Haaa…ape yang Kak Nam marah sangat pasal ni kan, ade mulut2 longkang yang mengatakan Enot ni saje buat2 jatuh sebab nak kan undian meraih simpati!!!!. Ade ke patut mulut yang tak ade insurans ni cakap macam tu. Kesian kat Enot..tak kan die sengaja nak sakitkan diri sendiri plak kan?? Orang yang cakap tu memang tak ade otak…kite patutnye mendoakan yang terbaik untuk Enot bukannye mengata macam2.  Kesian Enot…bukan die nak jadi macam ni pun.




“Tak masuk akal untuk saya sengaja jatuh pada persembahan malam itu. Ia satu kemalangan. Bukan dibuat-buat.

“Hairan juga saya kenapa ada yang kata saya nak raih simpati dengan cara macam tu. Kalau saya buat macam tu, tentu saya akan dikecam sebab menggunakan cara jijik untuk menang bukan? jadi fikirlah sendiri, ” katanya. 


Ermm…sabar jelah Enot. Pedulikan ape dorang sume nak kata. Yang penting dorang yang dapat dosa Enot dapat pahala ye tak??  Dah lumrah kehidupan kan yang sesame manusia ade hasat dengki dan tak boleh tengok orang lebih ckit dari die. Hehehehe.. Kak Nam doakan semoga Enot cepat sembuh ok………. Kak Nam sentiase mendoakan yang terbaik untuk Enot dan sentiase sokong Enot dalam ape pun yang Enot ceburi. Itu saje lah gosip yang Kak Nam nak kongsi..kalau ade cerita baru Kak Nam kongsi kat korang ok!

          
P/S Kak Nam : Lepas ni jangan ade aksi dukung-dukung lagi ye…bahaya!! Kang tangan lak yang retak…hehehehehe..lagi satu jangan suke fikir buruk terhadap orang lain nanti muke kite yang buruk..huhuhuhu



Jaga-Jaga Kak Nam Datang..                                         


                                              

2 25 komen terhebat!!:

  1. kesian kak enot hehehe , bdw nobody's perfect :) keep smiling bebeh .

    ReplyDelete
  2. hehehehe...betul jugak tu kan...ape2 pun biar jadi yang terbaik jgn jadi terbalik ok.

    ReplyDelete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!