Blogger-Blogger Femes

Wednesday, December 7, 2011

Gambar Anak Shuib Sepah Dan Siti Sarah

Views
Hai ape kabar sume…Kak  Nam muncul lagi yek dengan gosip baru hari ni yang nak kongsi dengan korang sume. Pada yang singgah kat blog Kak Nam yang tak berape cantik dan comot ni, terima kasih lah banyak2 sebab tak jemu2  singgah sini yek. Kak Nam terharu sangat..yelah..Kak Nam ni bukan nye pandai sangat nak hias blog macam korang sume. Korang punye blog sume nye cantik2 dan cute Kak Nam tengok..Taniah ok!

Hari ni Kak Nam nak paparkan gambar anak Shuib sepah dan Siti Sarah. Mungkin ramai yang dah taw pasal artikel ni dan dah tengok pun gambar baby dorang kan? Tapi tak ape Kak Nam saje nak  kongsi untuk sume. Shuib sepah yang berkahwinan dengan Siti Sarah Raisudin telah berkahwin pada 25 Feb 2011 telah pun selamat melahirkan cahayamata lelaki yang sangat cute pada 4 Disember 2011 (10.19 pagi). Tahniah ye Kak Nam ucapkan pada Shuib dan Siti Sarah. Memang cute gilerr baby dorang macam muke Shuib pun ade…hehehehehe..


 
Cute betul anak dorang ni kan...muke macm Shuib pun ade...hehehehe


Kalau korang sume nak taw,baby lelaki dorang ni sudah mempunyai nama pun sejak dalam kandungan lagi. Namanya Uwais Alqarni. Amboiiii…sedap nama tu…sampai Kak Nam nak sebut pun terbelit lah lidah Kak Nam ni…hehehehe…  Ape yang Kak Nam taw Uwais Alqarni bermaksud nama seorang lelaki pada zaman Rasullullah yang hebat,taat dan sangat menghormati ibunya sehingga kan segala doanya termakbul. Memang pandai Shuib dan Siti Sarah pilih nama  yang tepat untuk anak mereka.


 


Kalau tak sebelum ni Shuib telah memilih nama Ahmad Didad untuk anak nye yang bermaksud nama seorang pendebat islam yang sangat hebat dan pintar. Tetapi mereka telah sepakat untuk memilih name Uwais Alqarni untuk anak lelaki mereka. Apa2 pun Kak Nam doakan agar baby mereka sihat dan rumahtangga dorang bahagia hingga akhir hayat…amin…


Kak Nam : Boleh lah berbesan dengan Kak Nam yek…sebab anak Kak Nam perempuan…hehehehehehe…


Jaga-Jaga Kak Nam Datang…

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!