Blogger-Blogger Femes

Friday, December 30, 2011

ROZITA CHE WAN BERCUTI BERSAMA ZAIN SAIDIN,NAFIKAN HUBUNGAN CINTA!!

Views




KAK NAM- Ada lagi gosip pasal artis yang belum bernikah pergi bercuti dengan kekasih yek? Semalam Kak Nam paparkan pasal Yuna dan kekasihnya QI. Hari ni ada lagi cerita panas,nak tahu siapa jom sama-sama kita terjah..ceh!Kak Nam dah boleh masuk rancangan melodi ni.

Sebelum ni pun kita dah dengar macam-macam gosip tentang pelakon wanita ni iaitu Rozita Che Wan dengan Shahir. Tup..tup..sekarang ni Kak Nam dapat tahu yang dia dengan artis lelaki yang baru naik juga,aiiii…memang nak cari lelaki muda dan meningkat naik je ke?? Ooopssss!!!! Kali ni gosip terbaru menguatkan lagi bukti bahawa Rozita Che Wan bermadu kasih dengan pelakon yang sedang meningkat naik,Zain Saidin. Amboiii…semua lelaki pilihan Rozita Che Wan gebu-gebu yek! Memang taste dia tinggilah.

Biasalah bila semua dah terbongkar,Rozita Che Wan mestilah menafikan hubungan mereka. Dia memang mengaku yang Zain Saidin menemaninya pergi bercuti ke Genting Higland lagi u all..”klas ko jah”. Hehehehe.. Percutian ini turut disertai oleh anak-anak lelaki Rozita Che Wan iaitu iaitu Ammar Effendy, 15, dan Aniq Ezzra, 12, yang sedang bercuti sekolah.

Alasan Rozita Che Wan,Zain Saidin hanya menemaninya dan keluarga kerana Zain rapat dengan anak-anak lelakinya. Yeke tidak?? Kak Nam pun tak tahulah kan..dah dia kata macam tu,iakan ajalah…kalau dah rapat dengan anak-anak apa lagi kawin jelah ye tak? Amboii..jahat kau mulut Kak Nam…

P/S Kak Nam : Baik-baiklah ye takot kena tangkap basah plak!!



0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!