Blogger-Blogger Femes

Tuesday, November 22, 2011

"Nyaman Dan Tenangnya Hati"

Views
 Assalammualaikum sume...diharapkan sume nye dlm keadaan sihat yup..bg owg malaysia lak tgh happy giler dgn kejayyan bola smlm kn...hehehehehe...same la dgn aku ni siap melompat lg bile Malaysia menang..!!! hahahahha...anak tgh tido pown terkejut  dibuat nye..nak2 En.suami lg la x tentu arah mcm owg kne sawan..hahahahaha..
     Hari ni kan aku mmg hapy sgt2 sbb masalah lame yg aku lalui dulu skunk dh settle..kalau x nk tdo pown aku asyik pikir kn je pasal masalah tu. (mcm PM la plak kn)...hehehehehe. Aku x taw mcm ne hati owg yg dh aku sakit kn dulu telah memaaf kn aku dan trime aku semula..aku bersyukur sgt2.
     Aku x taw mcm ne aku ley kuat kn hati dan jari aku ni untuk mghantar msj pada die...kowg nk taw x ape aku wt lepas send msj tu???aku trus offkan hpon taw..takot la kalau die col aku plak...hahahahahaha..klakar giler kn..
      Dh berapa minit tu aku on la blk hpon..terkejut aku bile tgk die reply msj n dh maaf kan aku...Ya Allah hati aku punye suke hnya Tuhan je yg taw..mybe nnt cuti aku dgb En.suami nk pegi Johor melawat die...syukur sgt2..die pown nk tgk ank aku skali.
     Mudah2 han ape yg aku iginkn selama ni akn jd kyataan...kowg doakn smoga pertemuan aku dgn die akn mnjadi lebih baik ok!!! amin...tenang tol hati aku ni..sejuk je mcm duduk kat tgh sawah..hahahahaha
     Ok lah sampai sini saja...nnt aku update lg kisah aku ea...lalalalala...bye....

*Ade la kisah2 nye disebalik cite kat atas tu....huhuhu*


     

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!