Blogger-Blogger Femes

Tuesday, November 15, 2011

Kenangan Lama...

Views
 Bile duduk2 teringat plak kat member2 lame dulu..membe yg slalu ade time senang dan susah....skunk sume dh ikut haluan masing2. errrmmmm...bila r agk ye dpt jmp dowg lg..mmg rindu sgt2!!
 
   Kalau tak dulu boring jek mst helo dowg ajak kuar...tapi skunk sume dh tinggal kenangan. 1st tempat yg slalu ktowg pegi untuk hilang kn stress mst kat tepi pantai ... pegi " PANTAI PUTERI" la ape lg...hehehehe... Bile dh boring kat pantai putri ktowg gerak pegi cari mkn lak. MCDonald la sasaran ye...hehehehe...


  Bile x ramai rase x happening lak nk lepak kn...so helo r membe lg dtg lepak skali. Bile dh ramai2 tu rase cm stress sume hilang. Maklum lah masing2 dh wt joke.. so ketawa la sampai x ingat dunia. hahahahaha... Bile dh tibe mlm plak ape lg ktowg pegi la tgk gelagat orang terkinja2 kat club..huhuhu...tp tu sume dulu!!!!!


    Ya Allah....mmg rindu giler la kat dowg sume...kalau la mase blh bpatah balik mmg aku x lepas kn pluang.  pape pown aku harap kowg sume menjalani khidupan yang baik.. kalau boleh kite sume dpt r berkumpul semula... gambar2 kat bawah ni mengingatkn aku kenangan lama....!!!
                                         










                                          

3 25 komen terhebat!!:

  1. kawan lama adalah kawan betul kita.:)

    ReplyDelete
  2. atenhuhulala : betul...betul...x de kwn lame x de yg baru...hehehe


    Saya : ok...done follow..

    ReplyDelete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!