Blogger-Blogger Femes

Saturday, November 19, 2011

9 Foto Kad Perkahwinan Zahiril Adzim & Shera Aiyob. Classic & Vintage.

Views



Seperti yang sedia maklum Zahiril Adzim yang terkenal dengan watak Daim dalam drama Juvana bakal menamatkan zaman bujangnya bersama, Shera Aiyob perlakon film Karak pada 20 November. Dekat sini saya nak tunjuk kan foto kad kahwin sebalah Zahiril..Konsep Classic & Vintage telah dipilih untuk kad kahwin side Zahiril. Idea kad kahwin ini telah dicetuskan setelah pasangan ini selesai melakukan pengambaran pra perkahwinan mereka pada bulan September 2011 yang lalu.

Zahiril memilih kata-kata Celebration of Love sebagai pengganti kata-kata perutusan raja sehari yang sering kali diguna pakai. Celebration of Love ini akan dilangsungkan pada 27 November bersamaan 1 Muharram 1433H. di Kelab Shah Alam Selangor. Sama-samalah kita mendoakan semoga majlis perkahwin Zahiril Adzim dan Shera Aiyob berlangsung dengan meriah dan penuh keberkatan.

Image Creative Studios & MHpictures. telah menjayakan pengambaran pra perkahwinan dowg ni...comell kn!!! Kadlestari.com pula yg buat kad kawin dowg ni...mmg cute gilerrr...ala-ala klasik gitu.. mari kite tdk foto kad dowg sama-sama...


 






kowg dh tgk kn foto td...comell gilerrr kn?? hehehehehe...dowg pown secocok jek cm pinang dibelah dua...

sama-samalah kita mendoakan semoga majlis perkahwin Zahiril Adzim dan Shera Aiyob berlangsung dengan meriah dan penuh keberkatan.



* KALAU AKU DIJEMPUT KE MAJLIS PERKAHWINAN DOWG NI KAN BESTTT!! HEHEHEHE....*





KREDIT : OHBULAN!

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!