Blogger-Blogger Femes

Wednesday, March 6, 2013

Penyanyi Belasah Bekas Suami Hingga Mati

Views
 KAK NAM- Seorang penyanyi popular sekitar tahun 1990-an, telah mengikat tangan bekas suaminya di sebuah kondominium di Ampang. Menurut sumber yang Kak Nam perolehi, bekas suami penyanyi tersebut ingin berjumpa dengan anaknya tetapi telah berlaku perkara yang tidak di sangka.


Foto

 KONDOMINIUM tempat mangsa ditemui tidak sedarkan diri dipercayai akibat serangan jantung.

 "SAYA RINDUKAN ANAK_ANAK"  itulah kata-kata terakhir mangsa kepada rakan baiknya sebelum dia ditemui mati akibat bergelut dengan bekas isterinya (penyanyi).

Menurut sumber lagi,sebaik tiba di rumah itu jam 5 petang, berlaku pertengkaran dan pergelutan antara mangsa dan isterinya sebelum dia pengsan dalam sebuah bilik dengan keadaan kedua-dua tangan dan kaki terikat dan disahkan mati.

 Isteri mangsa berusia 39 tahun dipercayai sengaja mengikat tangan dan kaki suaminya itu dengan bantuan dua anak saudara angkara tidak puas hati pertengkaran bermotifkan perebutan anak.

 Zaman sekarang tiada lagi sikap aman malah banyak sikap yang kejam. Oleh itu, Kak Nam harap kita semua dapat dijauhkan dari perkara-perkara yang tidak elok.


Sumber : METRO






Terima Kasih Kerana Sudi Baca Entri Ni..Nak Hadiah, sila Klik Banner Di Bawah.

1 25 komen terhebat!!:

  1. X rase bersalahkah menggunakan Dan menjaja cerite artis sebagai sumber menarik perhatian org tgok blog awak..gossip tu kire aib klau isinya ade yang tersilap.

    ReplyDelete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!