Blogger-Blogger Femes

Tuesday, July 24, 2012

Mula Update Blog Balik - Bila Abby Abady Bertwitter

Views
KAK NAM- Hai korang..lamanya Kak Nam tak update blog ni. Rasa rindu la plak kn dekat semua blogger yang cute miut kat luar sana tu. Hari ni tiba-tiba jari-jemari Kak Nam terasa gatal plak nk mengupdate blog..hehehehe..harap korang tak lupa ye pada Kak Nam Kepoh ni. Jom kita lihat apa gosip yang Kak Nam nak hidangkan pada korang..ceh! taw la bulan puasa ye tak..siap nak hidang-hidang :).



Rasanya ramai yang sudah tahu tentang isu Abby Abadi dengan status agamanya di laman twitter. Maklumlah, benda ni sudah menjadi isu besar sekarang, sampai Kak Nam sendiri kena kritik dengan peminat Abby bila Kak Nam persoalkan isu ni. 

Tapi rasanya kita berbaik sangka sahaja daripada berburuk sangka, apatah lagi ini bermulanya episod bulan suci Ramadan. Mungkin Abby tidak menyindir dengan Twitternya tu, dia ikhlas bertanya, biasala, manusia mana yang 'perfect', pastinya ada soal menyoal dalam kehidupan bagi memperbaiki kualiti kehidupan.

Memang tidak salah untuk menegur sesama manusia mengenai agama, tapi cara teguran tu seolah-olah menyindir dan mengaibkan orang lain. Mungkin juga cara teguran Abby tu ditujukan pada seseorang yang pernah merosakkan rumahtangganya dulu. Itu Kak Nam tidak tahulah..semua anda sendiri boleh membuat keputusan. 




Terima Kasih Kerana Sudi Baca Entri Ni..Nak Hadiah, sila Klik Banner Di Bawah.

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!