Blogger-Blogger Femes

Wednesday, April 18, 2012

Tahniah! Kini Isteri Nabil Hamil 5 Minggu

Views
KAK NAM- Tahniah Kak Nam ucapkan kepada pelawak terkenal Nabil dan juga isterinya Zira kerana bakal bergelar bapa dan ibu. Mari kita sama-sama lihat komen isteri Nabil yang dipetik dari mediamalaya.



Pagi tadi saya rasa tak sedap badan jadi saya menyuruh Nabil membeli kit kehamilan untuk mengetahui sama ada saya berbadan dua atau sebaliknya. Alhamdulillah, keputusannya positif dan kami sepakat untuk mendapatkan pengesahan di sebuah klinik.
“Syukur usaha kami untuk mendapatkan anak akhirnya dimakbulkan. Doktor mengesahkan saya mengandung lebih lima minggu. Soal jantina anak masih awal untuk saya perkatakan. Apa yang penting biarlah zuriat kami sihat dan sempurna.









0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!