Blogger-Blogger Femes

Friday, April 27, 2012

Scha Takut Lepas Kahwin Tak Dapat Job

Views
KAK NAM- Scha Al-yahya berasa sangat risau jika selepas dia bergelar isteri orang, tawaran berlakon yang diterima semakin kurang. Scha akan menamatkan zaman bujangnya dengan seorang pelakon dan juga pengacara terkenal Awal, 31 pada mei ini. Scha berkata, perasaan itu mula wujud ketika dia sibuk membuat persiapan perkahwinannya namun percaya bahawa rezeki itu akan berada di mana-mana sekiranya seseorang itu berusaha.




"Saya pernah juga terfikir, adakah saya masih diterima oleh para penerbit dan peminat-peminat selepas berkahwin nanti atau mungkin dah tak laku?



"Tetapi saya percaya rezeki itu akan sentiasa ada sekiranya bakat dan kualiti kerja kita seiring," katanya.



"Setakat ini, saya belum merasai debarannya lagi walaupun ramai yang berkata perasaan itu akan muncul buat mana-mana wanita apabila masa untuk menjadi suami isteri itu semakin dekat.



"Bagaimanapun, harap-harap saya tenang melalui peristiwa bersejarah itu," ujarnya. - sumber



Scha dan Awal atau Ahmad Awaluddin Ashaari akan melangsungkan pernikahan mereka pada 4 Mei depan di Hotel Pullman, Putrajaya.

Majlis resepsi kedua-dua mempelai pula akan diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya pada 6 Mei 2012.






0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!